Fantastisk Mellby-vecka över

Idag är det söndag och i morgon börjar jag jobba efter fyra härliga och händelserika veckor. Förhoppningsvis är mina batterier ordentligt laddade inför den stundande hösten. Jag längtar verkligen inte efter att börja jobba igen, men det ska ändå bli kul att träffa mina härliga arbetskompisar igen.
Och ni som undrar om hur det gick på vågen, så kan jag berätta att det bara blev 1,5 kg upp! Minsta semesterökningen någonsin faktiskt!!! Nu är det bara att sätta igång att få ner kilona igen och gärna lite till! :-)
Här kommer sista veckan i bilder:


Vi har kommit fram till Marias Camping vid Mellbystrand, och Micke & Annelie har finare i sítt förtält än vad en annan har hemma.


Här ska man iväg på en trevlig tur, till en ort som börjar på U.


Japp! Här har shoppats loss i ...


...Ullared
!!!   Många tjejers "våta dröm"!!! Så även min! Hihihi!


Nu är vi på väg til beachen! Såååå skönt.  (Micke, Lasse, Annelie)


Och på stranden kan man gräva ner små busiga barn!


Nu är vi på väg till Båstad, och alldeles strax framme.


Storasyster A och lillasyster A var fenor på att klättra!


Tessan hade inga problem att nå toppen! Men hennes mor avstod! Är nog alldeles för tung i gumpen. Hahaha


Efter klättring i Båstad behöver man gå och köpa glass.


Manetstudering


Man kan ju inte låta bli att fota sig vid "Peppes Bodega". Den är ju en klassiker!!! :-)


Ny dag med nya äventyr! Sommar-rodel!!! Tessan & Lollo ska precis iväg.


Ett par pappor har åkt ifatt sina döttrar och är sååå stolta! ;-)


Vi har precis kommit till stranden för att vara redo för solnedgången! Idag blir det pizza, wok
och vin till middag!!


Nu ska vi börja bygga "läger" medan killarna är och handlar maten.


Min vackra Emsing på stranden.


Underbara Annelie njuter och väntar på maten.


Jonte och Emma väntar också!


"Egobild" på Helena blev Jakob/Helena! :-)


De coola ungdomarna gör sig redo...


Solnedgången närmar sig.


Alla har fått mat och det är full action!


Och solen den sjunker.! Det är sååå vackert!!


Vi har det så mysigt och alla är med!


Söta Lollo kan konsten att mysa till det!


Grabbarna "Grus" hade skojat till det och köpt pannlampor på Chilli.


Solen har gått ned och vi knallar vidare till strandrestaurangen "Chill out". Ungdomarna går
hem och tittar på film.


Det är mörkt och tur att "lysmaskarna" visar vägen.   :-)


Vackra Anna & Annelie förgyller min tillvaro!


Mellby är över och luftmadrassen ska tömmas! Snyft!! :-(
Och fjäderlätta Tessan gör ju inte tömningen snabbare!

Tack Micke & Annelie och alla andra för en underbart trevlig, rolig, mysig vecka i Mellby.
Med er har man ALDRIG tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0