Fotboll på Råsunda

Igår var det dags för AIK att spela mot Trelleborg. Men först släpade jag med mig Lasse och Tessan till Espresso House i Solna C. Jag var akut sugen på en Frapino. Jag tog en med mango/jordgubb och Lasse en med hallon/granatäpple. Det är förföriskt gott! Jag slog till och köpte ett "Espresso House Coffee Card" också. Man tankar det med 200:- och sen får jag 20% rabatt när jag handlar och tar med mig , eller 10% om jag stannar kvar! Bra va!?
Och när vi var i Solna C hade de gjort någon sorts konstutställning på hela golvet av barns teckningar. Och där bland alla hundra och åter hundratals bilder hittade Tessan en teckning som hon gjorde i 6:an. Lite kul!


Den med bruna trädet mot blå bakgrund är Tessans. Hon blev nästan lite generad när hon kände igen den. :-)


Verkar som att alla skolor i Solna är med i denna utställning.


Har man ingen fotograf får man använda Lasses långa armar! Blev lite rolig vinkel!! Fredrik ser pytteliten ut! Hihi.


Dags att stå upp och sjunga AIK:s egen "nationalsång". Vi ser hur solen stiger över Råsunda....
Jag får alltid rysningar och en tår i ögat.


Laguppställning.


En öl i handen, solen skiner, AIK vinner, livet leker!!!


Efter matchen åkte vi en snabbis till Citygross och handlade lite! Emma fastnade i sitt himmelrike.



Kommentarer
Postat av: Emma

dregel mmm åter dregel

2009-09-02 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0