Golden Hits goes 70´s

Hej alla glada!
Igår var jag med trevligt sällskap på Golden Hits genrep och kollade in showen! Jag säger bara en sak:
-GÅ OCH SE DEN!!!!!
Jag skrattade, jag grät, jag njöt och jag mådde sååå bra! Jag fick så mycket positiv energi, så att jag kommer leva på den länge.
Som vanligt får ni lite bilder, och en del är mer suddiga än andra! Men inget mot hur suddig jag var när jag åkte hem!! Hehe! Nej jag skojar bara!


Ett glas i bistron innan showstart.


Lasse, Birgitta och Jan.


Berndte, Helena och Janne.












Lasse har fått ett eget instrument och är med i showen!  :-)


Söta Marie skiner som en sol.


Elvis var där!!!




Jag får rysningar!!!




Jag och min älskling Katarina.




Jag & Janne


Söta Amanda med make!

Vilken kanonkväll!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

härligt att du trivdes så bra att du blev kvar :) Jajamensan, jag drog 55 mil söderut istället :) Trvis riktigt bra ännu.. Detsamma!

2009-08-30 @ 18:56:25
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0