Kan jag få mera fisk??

Den frågan ställde min dotter Emma som inte alls är någon fiskfantast. Och middagen vi åt idag hade Linas Matkasse "bestämt" att vi skulle äta. Så himla enkelt och så gott!! Ugnsbakade rotfrukter med solrosfröpanerad sejfilé med ärtpesto. Solrosfröpanerad fisk, ja så enkelt var det. Sejfileérna doppades i ägg och sen i solrosfrön och stektes. Hur enkelt som helst. Och sej kanske inte är den roligaste och mest kulinariska fisken, men jag lovar att detta recept livar upp den rejält.

Tack än en gång Lina!!

Nu ska jag baka klart kakan till i morgon bitti. (Avslutningen vid Huvudstabadet, ni vet) 

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Christina

Men herregud Lena, hinner ni med annat än äta och dricka?

Själv kom jag hem från Stockholm i måndags efter en hektisk vecka igen. Du såg väl oss (Carita jag o Madde) i publiken på Grönan, Sommarkrysset? Hi, hi.....

2009-08-21 @ 10:29:49
Postat av: Vera

Jo du, den kommentaren vill jag höra från min dotter också tack.

Ska bli intressant att se vad som händer med Lina som "köksmästare". :-D



2009-08-21 @ 13:08:22
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0