Matkassen...

Idag levererades den första matkassen från "Linas Matkasse" efter sommaruppehållet. Den har varit efterlängtad. En skön vecka när jag slipper fundera över vad jag ska laga för mat! Jag som inte veckohandlar kan åka direkt hem från jobbet och sätta igång med middagen. Uuuunderbart!!!
Idag blidde det fläskfilé med fransk potatissallad. Tessan hade bråttom iväg till en kompis, så här på sommarlovets sluttamp, så hon åt en "grötkorv" innan hon stack iväg. Det innebär att mamsingen har matlåda imorgon. Kanon!



Nu är det dags att kolla på lite sport på TV och sen drar vi ut på promenix, jag och Lasse.
Efter det blir det obligatoriska baljan med nyponte (den kan ni nu, va!?) och hopp i säng med en bok.
Fjärde och sista boken om Julius Caesar är avslutad och nu läser jag "den mörka ängeln" av Mari Jungstedt.

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0