Mellby, here I come

I morgon drar vi till Mellbystrand, och det blir gött! Kul att träffa Micke och Annelie och alla andra trevliga människor. Jag hoppas att kunna delge er lite av min Mellbysemester eftersom Tessan tar med sin bärbara dator! Jag får väl muta henne med nåt så jag får låna den! hihihi!
Jag har precis tittat på mitt favoritprogram "Being human" som går kl:21.00 på TV1 på söndagar.
Men nu ska jag dricka en balja med nyponte och lägga mig och läsa lite. Klockan ringer 06.00 imorgon bitti så jag hinner med att simma min km innan vi sticker.
Kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Vera

Men satan i gatan vad ni flackar och far. :-D

Skönt att jag började jobba igen va så att sommaren kom tillbaka... GRRRR!

2009-08-04 @ 15:21:42
URL: http://veronicawallman.blogg.se/
Postat av: Vera

Vi, Katarina och jag, tror att det är nakenbadet som lockar (även om du förnekar det)! ;-)

2009-08-07 @ 11:41:41
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0