Öppen spis eller Cambridgekuren....

Jag är sååå lycklig!
Efter 4-5 års trånande har jag nu äntligen fått min öppna spis. Jag hittade den på Blocket och den här gången hade jag tur och blev en vinnare! Har försökt köpa saker förr på Blocket, men det har alltid varit någon före mig som norpat "saken" framför mina ögon.
Jag och Lasse åkte ut till ett trevligt ungt par i Tyresö, som fått en spis i inflyttningpresent och velat hit och dit , hur de skulle göra, men nu bestämt sig för att sälja den. De har ju faktiskt en riktig öppen spis, så det är inte så synd om dem!
:-)
Cambridge heter spisen. Eftersom ni vet att jag gärna skulle vilja väga lite mindre skulle det kunna vara den Cambridgekuren jag skriver om. Men inte då!! Den här Cambridgekuren gör mig harmonisk och VARM. Shit vad den värmde! Men ååh vad skoj det ska bli att pynta och hänga barnens julstrumpor på i vinter.



PS till Gunnel!
Jag ville lägga in bilder från 130-årskalaset, men alla vill tydligen inte vara med på nätet, så jag brukar fråga först om det är OK. Vi ses i september! Det ska bli jätteskoj!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den är sååååååååååååååååååå fin och mysig. Blir glad varje gång jag ser den!!! :)<333

2009-08-22 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0