Engelen 40 år

Och så var det party igen! Hasse Wallman hade haft Engelen i Gamla Stan i 40 år den 12 december och jag var bjuden på överraskningsfest (för Hasse) på söndagen. Jag fick ta med en vän, och vem passar bättre än Lasse då som jag träffade på just Engelen för 20 år sen!!


Röda mattan var utrullad när vi kom och det måste ju förevigas.


Stiliga Bosse.


Detta är bara några av alla hundratals svarta och guldiga balonger som satt i taket. Jag & Lasse kände oss som hemma i Solna och tänkte på AIK+guld. Hihi!


Massor med folk och där syns Hasse i mitten.


Och här är han, mannen, myten, legenden!!


Och här är jag! Killen bredvid mig kallar nog Hasse för morfar.


Hasse får sitta på scen och kommentera ditt & datt och sitt "Engelen-liv".


Japp, hon som inte kan hejda sig på buffeér har varit i farten igen! Hehe! Och det var jättegott!!


Min öl har fått en ballong!


Lasse läser något intressant på väggen, "sprutmojjen" eller vad det nu hette!


Mimmi Pigg


och Musse Pigg!!!

 En helt vanlig fast ovanlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0