Julgalan 2009

I torsdags hade vi vår julfest med jobbet, på Julgalan. Så nice! Jag berättar genom bilder som vanligt:


Något är på gång i vårt kök på HK.


Det är ju vår underbara "Bodan" som har fixat så fint. Lite vin och snacks innan avfärd till Globen.
Bodan!! Jag vill verkligen också ha en sån där snygg Chaneljacka!


Och där står självaste Hasse Wallman bakom mig i sin fina julslips.


Och vissa får fortfarande sitta och jobba medan andra häller i sig vin. Söta Memona.


Annie hade en sjukt snygg korsett på sig. Allt klär en skönhet!


Efter flera försök lyckades jag äntligen få en bild på Susanne som inte gillar att bli fotad.


Men Sara och Linda vet hur man fastnar på bild och lärde Susanne sina bästa "poser".


Katarina, Binthi och Magda,


Annie, Eva och Veronica står så fint och väntar på taxin.


Tjo och tjim utanför Annexet.






Eva får sig strax en liten slurk glögg.


Två sköna pinglor! Eva & Vera


Marie ville också vara med på ett hörn. Tre sköna pinglor!


Aga, Eva & Hasse


Jag säger bara: -Godare julbord får man leta efter!!!!  Shit vad gott!!




Lite mjukstart på scenen.


Nu har Susanne lärt sig "posa". Bra där!


Kolla klon!


Jag blev ju nästan mätt av allt köttet i den klon. Makalöst stor!


Lite kärlek! 


Har ni det bra barn!!??


Underbara Sara fick ta över min mössa när jag insåg vad den förpliktigade till.


Man skulle upp på scenen och sjunga! Tack Sara du räddade mitt liv! Och du vann!! I´m proud!


Markoolio, Linda Bengtzing, Kate Ryan och Johanna.


EMD


Linda Bengtzing skojade lite med Hasse.














Vera fick tag i min kamera.













Jag hade en fantastisk kväll med delikata skaldjur, härlig underhållning och sköna kollegor.
Tack Wallmans för den bästa julfesten!!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0