Sportbaren

Idag smet jag tidigare från jobbet och åkte till Solna Centrum. Tänkte att jag skulle hitta något tjusigt att ha på mig i morgon, men det gick åt skogen. Det får bli någon gammal trasa i stället. Jag hittade ett par coola leggings med nitar på KappAhl, men sen blev jag för snål när det var dags att betala. Jag hade fått ett sms med 25 % rabatt, men det gällde bara på rean, och byxorna tillhörde förstås inte den kategorin. Köpte ett par lösögonfransar som jag ska försöka få på mig däremot. Vi får se hur det går med det. Men sen mötte jag upp Lasse som ville bjuda mig på middag och vi hamnade på Sportbaren. Jag blev akut sugen på en Ceasarsallad med kyckling, så det fick det bli. Jisses vad god den var!! Men innan delade vi på en riktigt smarrig bruscheta. Våra val var väl kanske lite somriga, men det var så gott.


Matchande med min Carlsbergpälsmössa, som Lasse lånat, och en Carlsbergöl.


Vilken jätteportion med Ceasarsallad och vitlöksbröd. Inget dåligt avslut på 2009!!


Helena svullar.

Tack alla mina vänner för ett fantastiskt 2009.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tänk på bara innan du sätter lim på lösögonfransarna att du kollar så dom har rätt längd annars år du klippa dom med en nagelsax :)



Ha en bra Nyårsafton!! kramar <3

2009-12-31 @ 00:19:44
URL: http://dasspapper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0