Blöt kväll

Igår hade jag och Lasse en trevlig kväll med våra grannar Hasse & Bitte. Vi började med lite rosévin/öl på vår balkong och sen stack vi in till stan. Åt god mat på Söderkisen och sen vidare till uteserveringen Eken utanför Hotel Hilton. Därefter hamnade vi på Engelen och drack vin, dansade och babblade. Och när Engelen stängde åkte vi hem till oss och fortsatte.... Vem har tid att sova!? :-)


Lasse (vill inte synas på min blogg) och jag på Eken. Trevligt ställe.
Men nu måste jag sätta igång och packa inför vår Göteborgsresa. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihihi, vi vet ju redan hur Lasseliten ser ut :D inte har han något att skämmas över heller :D

2009-07-13 @ 00:47:28
URL: http://elvispojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0