Gothia fortsätter...

Hej på er! Jag har inte skrivit på ett par dar nu, men det är inte lätt att komma åt en dator. Nu lyckades jag låna Tessans dator en stund. Här i Göteborg har vi haft tur med vädret än så länge. Enligt väderprognosen ska det vara "varannan-dags-väder" och det har kommit lite regn. Men det har kommit när vi har varit inomhus ändå! Perfekt!! Nu ska vi snart iväg och kolla på Emmas tredje match (mot Vikings FC från USA). Får se hur det går!? I måndags blev det oavgjort mot Sörfors IF, och igår åkte AIK på dyngtorsk mot Colchester United. Förvisso var det lite orättvist då Colchester bestod av 17-åringar och två 18-åringar. Men det blev 0-10 och tjejerna från England var grymma. 

Vi har även hunnit gå på Liseberg (jag håller mig till attraktionen Tyrolen, hehehe). Har även upptäckt köpcentrumet Nordstan, där jag gärna skulle vilja tillbringa några timmar! Måste bara övertyga L. Hihihi


Jag sitter som ett nerv-vrak och kollar Emmas match.

  
Vi hade med vår "lilla" flagga och hejar fram laget som bara vi kan!


Emma är redo för match.


Vi är på Ullevi för att se den fantastiska invigningen. Emma poserar glatt när hon går förbi oss med sitt lag.


En liten fågel kom och landade på vår baklucka till bilen precis när jag öppnade den. Pippin satt kvar en stund och pustade innan den flög iväg. Detta var nog en av de första flygturerna!!


Så här ser det ut varje morgon, eller rättare sagt förmiddag. Tessan ligger i djup dvala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0