Jävla våg!!

Jag har haft semester 1 vecka och redan gått upp 1 kg!!! Fyra veckors semester är alltså lika med minst 4 kg! Min kropp är van att simma 5 gånger i veckan, och får under semestern ingen motion alls! Och på semestern äter och dricker man ännu mer gott än i vanliga fall, hur nu det går till, så det är klart att det händer saker på vågen! Snyft!
Men i morse lyckades jag i alla fall gå upp vid 06.00 och ta mig ner till Huvudstabadet och simma min kilometer. Yippiih!
Jag känner mig så nöjd. Och ikväll sticker vi till Finland, så där får jag väl försöka hålla mig i form med bastun!
Sauna, here I come!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul med din blogg. Sitter på jobbet och det är såååå lugnt, jättekul att jag fick tid att läsa lite :) Ni är ju bara för härliga!!

Vill bara säga... sluta väg dig!! Du är så fin som du är och semester är till för att vara osund.

Tänk på mig som gått upp 11 kg ;)



Massa kramar

2009-07-20 @ 12:05:25
Postat av: Christina

Hej Lena!

Jag hittade din blogg, kul! Och vilka fina bilder.

Men glöm vågen, fortsätt som idag (surströmming med tillbehör) sen får du banta när semestern är slut om det är nödvändigt.

Stor kram!

2009-07-22 @ 18:04:02
Postat av: Vera

Grattis kompis. Då kan vi "grina" tillsammans efter semestern. Inte ett i veckan (tack gode gud) men ändå ett.

Det blir kycklingsallad och flykt från födelsedagsfika!

Kram

2009-07-24 @ 18:21:18
URL: http://veronicawallman.blogg.se/
Postat av: Gunnel Anderzon

Hej!

Jag har varit inne på din blogg och det var både trevligt och spännande, men jag saknade bilder från

vår 130-årsdag. Vi ses i september.

Kram

2009-08-16 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0