"Lill-lörda"

Träffade Lasse i Solna, där han var på synundersökning, och handlade lite smarriga jordgubbar och gammeldags vaniljglass till kvällen. Hem och lagade mat, eller rättare sagt, Lasse lagade mat! Han gjorde sin smarriga potatisgratäng och grillade fläskkarré som legat i marinad ett tag. Mums!!!
Efter maten och innan efterrätten, blev jag lite pysslig av mig och startade ett litet projekt på balkongen.


Det färdiga resultatet av mitt projekt får ni se om några dar, Hoppas jag!!!! :-)
Nu ska jag gå och äta mina gubbar med glass. Och i morgon bitti ska jag fanimej gå och simma. Har inte simmat på över en vecka nu pga av min inflammation i vristen. Fast nu känner jag mig riktigt bra! Peppar, peppar....


Kommentarer
Postat av: vera

Hörru sköna Hélena.

Du får fråga ditt äldsta monster (inte Lasse) om hon vill hjälpa mig med en head för sånt kan jag verkligen inget om. Lagt den delen av livet in the memory box.

2009-07-02 @ 16:41:46
Postat av: Helena Nygrund

Det gör hon säkert! Men det är egentligen minsta monstret som är den största experten. Hon är vår "hacker".

2009-07-02 @ 20:44:16
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0