Muskö,Utö,Rånö

Hej på er! Nu är jag hemma efter en fantastiskt skön, trevlig, rolig helg. I fredags åkte jag, Lasse och Tessan till min älskade kusin Carinas lantställe på Muskö. Vi åt och drack så magen står i fyra hörn nu. (Ojojoj vad jag får träna den här veckan). Vi har sjungit singstar, spelat kubb, kastat pil och på lördagen åkte vi ut med Carinas och Mickes fina båt. Åkte först till Utö och handlade goda köttbullsmackor och lite godis och dricka. Sen åkte vi vidare till Rånö, där vi badade, kastade frisbee och hade det allmänt skönt.
Det har varit en riktig toppenhelg.


Carina fixar lite mysig kvällsbelysning


Carinas man Micke är jättetrevlig, men det är bara ett fel med honom och ni ser ju bildbeviset här!!!


Vackra Carina med fladdrande svall.


Helena utan vackert hårsvall men njuter av livet ändå.


Tessan njuter också av livet, i form av ett wienerbröd! :-)


Jag är sjukt avis på Carinas fina växthus.


Två killar på "ljugarbänken".

Tack Carina och Micke för en fantastisk helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkade ha jättemysigt :)

2009-07-06 @ 22:43:14
Postat av: Carina N

Hej

Tack själva för att ni kom, det var jätte härligt att ha er här hela helgen!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Kusin

2009-07-07 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0