Semestern i Göteborg närmar sig sitt slut

I morgon åker vi hem till Stockholm, men oj vad skönt vi har haft det här. Vi har umgåtts med trevliga människor, ätit gott, åkt båt, varit på Liseberg osv. Här kommer lite bilder som visar vår semester.


Här vankas det godsaker hemma hos Stefan & Gun.


Sämre kan man ju dricka! ;-)


Vi är på väg till Brännö Brygga.


Emma på väg till en av alla vackra platser på Brännö.


Maneter fanns det gott om. Tyvärr även de röda farliga, så vi vågade inte bada.


Två glada tjejer.


Tittut Tessan!!


En Brännö-öl lyckades slinka ner också förstås! Hehehe!


Dans på Brännö brygga, den omsjungna bryggan. Vi kunde inte låta bli! Hihi


Även Tessan ville prova sångens dansbana.


Glasspaus behövs ALLTID!


Här sitter jag och njuter på båten igen, på väg från Brännö.


Vi är på väg upp till Heaven på våning 23 i Gothia Tower.


Världens godaste räkmacka, King Size. Mums!!


Gud så gott man kan ha det!! Skål!


Mellan våra vätskepauser hinner jag alltid spana in vackra blommor. Jag njuuuter!


Lustiga familjen åker Flume Ride.

Tack för idag! Får se när jag lyckas låna datorn nästa gång! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0