Två dagar kvar

Så där ja! I morse lyckades jag komma upp och simma min kilometer. Kan det vara spikmattans förtjänst? Inte vet jag, men jag gillar den redan. Ska prova den i kväll igen när det är läggdags! Men inte är det dags ännu, har ju inte hunnit dricka den obligatoriska tekoppen än. Jag sover ca 5 timmar per natt och det är verkligen på tok för lite. Och så undrar jag varför jag somnar på T-banan på morgonen när jag sitter och läser min bok. Konstigt? :-)
Läste att Penelope Cruz eller om det var Catherine Zeta Jones, sover ca 15 timmar per natt!! Hur i helgefyr går det till???
Då måste jag lägga mig innan jag har kommit hem från jobbet, typ!!! Jag har verkligen inte tid med det!! Men nu har jag semester om två dagar! Yeeehh!!!  Då kanske jag får lite skönhetssömn! Sömn är visst bra för ämnesomsättningen. Tänk på det, ni som tycker att jag är lite rund! Jag sover bara 5 timmar per natt!!!   Hahahaha!!!! '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0