Diskmaskinshelvetet

I fredags kom diskmaskinskillen och lödde och fixade med vår diskmaskin. Han lyckades till slut och vi betalade gladeligen 1200:- och hoppades att vi inte skulle behöva se honom på ett tag! Jag körde en maskin igår och det gick skapligt. Idag hann jag bara precis köra igång maskinen, så lät den jättekonstigt och det började ryka ur den! Jag säger bara en sak: -Kör för fan aldrig igång en maskin innan ni går hemifrån!!! Hade inte vi varit hemma nu och stängt av den så hade antagligen hela vårt hem brunnit upp! Och kanske mer!!
Fan! Jag trodde att Electrolux stod för bättre kvalitet!!!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha!!!

2009-06-29 @ 23:52:53
URL: http://scenliv.blogspot.com
Postat av: Carin

Hahaha, underbar ilska där!

Ta ut den på gården och slakta den med ett basebollträ!

Nej, man ska inte köra disk/tvätt när man ej är hemma.

2009-06-30 @ 08:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0