Emma i England

Min stora älskling är i England och håller tydligen på att tyna bort! Hon är nästan 1,80 lång och äter inget mer än en macka på dagen, innan middagen på kvällen! En macka utan något på!! Va!? För att de som hon bor hos har en jä.la gasspis, som även jag tycker är det läskigaste som finns! Tjejer i den åldern är dessutom livrädda att vågen visar en siffra för mycket och då lägger man inte direkt manken till att ordna någon lunch! Skärp er för fan, rent ut sagt! I´m so upset! Och det värsta är att jag kommer ihåg hur jag själv var! Jag tyckte att jag var jättetjock och hade stor mage! Fan för mig!!!!


Kolla bilden alltså! Jag är ca 24 år yngre än nu och ca 17 kg lättare. OCH JAG TYCKTE ATT JAG VAR TJOCK!!! Vilken jävla idiot jag var!! Dåligt självförtroende och nertryckt i skorna av ett ashole till killle. Jag hade för fasiken en drömkropp, och ändå mår jag bättre i mig själv nu, drygt 20 år senare och nästan 20 kg.

Ta lärdom av detta tjejer!!! Tyck om er själva som ni är! Det sitter inte i vikten!
 Love You!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Helena! Vad bra du skriver!

Jag blir så upprörd av det här ämnet så jag orkar inte ens gå på djupet. Men nej, i England verkar inte folk laga mat hemma helt enkelt.

Och vad gäller kroppar och kilon hit och dit så är det aldrig det som avgör hur man mår.

Jag är så glad att jag inte är tonårstjej med dagens stenhårda, ytliga ideal. Dom måste ha det så tufft, och det är därför många blir sjuka.

Man kan ALDRIG må bra från utsidan och in, bara från insidan och ut.

Kram Carin

2009-06-24 @ 08:16:01
Postat av: Helena Nygrund

Tack Carin! Jag var lite upprörd igår när jag pratade med Emma på msn. Och hon är så långt borta att lilla mamsingen inte kan hjälpa henne! Men det är så sant, det kommer bara från insidan och ut! Kram

2009-06-24 @ 21:40:37
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Emma

mamma, jag ater mer nu. Men kan du inte ta bort inlagget, annars kommer steph bli ledsen och arg pa mig. jag alskar dig otroligt mycket. Vi pratar face to face om det har hemma istallet :) \3

2009-06-25 @ 12:29:10
Postat av: Emma

Mamma, du ska veta en sak. du ar den finaste mamma jag kanner. Du ser inte ut som en dag over 30,och jag sager inte det bara for jag ar din dotter, utan det ar sant!!! jag vet ju att du ar en killmagnet!!! ;D

2009-06-26 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0