FAN FAN FAN

Jag får inte simma på en vecka för att jag har fått en jävla inflammation i vristen! Hur nödvändigt var det då???? Janne!  Om du läser min blogg kan du hälsa alla underbara människor vid Huvudstabadet varför jag inte kommer. Ja, du vet ju att jag hade skitont sist vi simmade. Egentligen har jag lust att strunta i doktorns råd och simma ändå, men han sa att medicinkuren jag äter nu även är smärtstillande, och då kan jag skada mig ännu mer när jag inte känner smärtan, så det är nog bäst att lyda "farbror doktorn". Farbror Dr var nog yngre än vad jag själv är! Hihi!
Vi ses nästa vecka mina älskade simmare!



Kommentarer
Postat av: emma

nej!!! stackars dig mama!!:(

2009-06-23 @ 11:49:04
Postat av: Tessan +*~.

Yeey! Nu får jag ha min lilla mamma hemma hos mig på morgonen <333

2009-06-23 @ 19:29:08
URL: http://truelooks.blogg.se/
Postat av: Janne Banan

Hälsningen till badpolarna är framförd.

Lycka till med läkningen.

2009-06-24 @ 09:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0