Glad midsommar

Jag hoppas att ni alla får en fin midsommar och slipper regn! Det är ju bra mycket trevligare att dansa runt stången när solen skiner! Men regnar det så får man ju göra det bästa av situationen ändå.
Nu ska jag och Tessan göra oss i ordning och sticka ut till Värmdö! Egentligen är vi sena! Men jag kände att jag vill prata lite med Emma i England på msn först.
Jag tar lite bilder från min midsommar, så får ni se sen.

Men igår kväll satt jag och L på Espresso House och delade på en Kaffe Latte och Chai Latte. Den sistnämnda var som att dricka flytande godis. Jättegott, men en liten räcker. Blir alldeles för sliskigt annars. När vi satt och fikade reflekterade jag lite extra över en skyltdocka med ganska tilltagen byst och smal midja!!! Inte så konstigt med det egentligen, men jag är bara inte van att se såna dockor!
När får jag se en docka som har liten byst och "fluff" runt midjan???? Lite lik mig!! Hihihi!

Ha det jätteskönt idag!
Kram




Kommentarer
Postat av: Therese Lindberg

Bobbies! :O

2009-06-20 @ 18:11:08
URL: http://metrobloggen.se/truelooks
Postat av: omg.

om de där är dina bröst.. Så är de ganska Skämit att lägga ut de på internet.. stackars barnen där hemma.

2009-06-22 @ 01:13:08
Postat av: Helena Nygrund

Hahaha! Men nu var det ju inte mina som du kanske läste i texten! Puss! :-)

2009-06-22 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0