Katastrof

Eftersom jag ändå inte får simma kan jag ju lika gärna falla i totalfördärv på en gång! Eller!? Efter en hård dag på jobbet åkte jag hem och lagade Linas goda mat! Jag tyckte att det stod att man måste dricka vitt vin till den maträtten! Eller?? Men det var vad jag såg i alla fall, och det vita passade bra till! Höhö!!  Sen sitter man och gal tillsammans med Anders Lundin på Skansen, fast hemma i soffa, samtidigt som man väntar på att diskmaskinssnubben ska komma och laga vår trasiga slimlinemaskin. (Slimline är lika med en 45-centimetersmaskin som man måste ha i sunkiga 60-talslägenheter, för att man inte har lust att lägga en massa pengar på ombyggnation av en hyresrätt). Men han verkar inte komma. Så det blir till att handköra disken. Glamouröst värre! Det är nog därför jag har så tjusiga naglar! Not!!!!
Ljuspunkten på denna kväll var i alla fall att Tessan gick och köpte en burk Nutella som vi frossade med.  Hon ville passa på nu när hennes nötallergiska syster är i England.



"Ungen" är på väg för att köpa Nutella och lite växtnäring till min odling av: Koriander, basilika, ruccola och tomater.



Ungen har gjort sin livs första nutellamacka! Och bli inte upprörda nu för att jag kallar min lilla älskling ungen, men hon kallar faktiskt mig för "sommarlovsmördaren".   :-)



Kommentarer
Postat av: emma

ni verkar ha det valdigt skont dar hemma :)

2009-06-25 @ 12:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0