Lördag

Ja inte var man superpigg på lördagen, men det var bara att bita ihop, för vi skulle iväg till nästa tillställning! Vi skulle på 130 årskalas! Och det vill man ju inte missa!
Så jag tvingade mig upp ur sängen och knatade ner till badet. Lyckades faktiskt vakna till lite under min simtur! Yeeh!
Hem och satte på "ansiktet" och väckte Lasse!
Sen hade vi en och enhalvtimmes bilfärd framför oss till in mosters land! Det var moster Gunnel och hennes Gunnar som fyllde 130, tillsammans!!
Där blev det mat & dryck, sång & skratt och lite frågesport! Jättekul! Två av min kusin Evas barn var där! Eller barn och barn, de är ju faktiskt 21 och 14 år. Men vilka underbara varelser. Deniz och Felicia var helt ljuvliga ungdomar! Om ni läser min blogg så vill jag bara tacka för att ni var där på festen och förgyllde tillvaron! Puss på er!


Jag och lilla mamsingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0