Nationaldagen

Idag är det Sveriges nationaldag och det ska jag fira med min bästa vän Sari!
Hon har ordnat spa hemma, så det blir både fotskrubb, ansiktsmask, hårinpackning osv.
Berättar mer i morgon. Nu måste jag börja göra mig i ordning. Jag och Tessan åker först, och sen får Emma ta sig ut till Sari på Värmdö på egen hand! Hon ska ju dansa vid Ulriksdals Slottskapell först.
Och Lasse får inte följa med! Haha! Tror inte han skulle vilja heller! Han ska kolla på fotbollsmatchen ikväll mellan Sverige-Danmark.
Men hoppas att ni alla får en underbar dag! Solen försöker i alla fall att vara framme!


Kommentarer
Postat av: Tessielicious

Vadå med Sari? Jag då? :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

2009-06-06 @ 12:53:06
URL: http://truelooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0