Ny kaffeapparat

Vi har fått en ny kaffeapparat på jobbet! Tyvärr har den min favorit som är kaffe latte. Tyvärr, för att tidigare har jag bara "festat" till med en sådan, men nu finns det för lättillgängligt! Ska försöka hålla mig ifrån det så att det inte blir för ofta.
En extra rolig sak med vår nya apparat är att man kan skriva på den och tvätta bort det sen! Idag kom Solis in och skojade till det lite! Hahaha! Han kan verkligen liva upp stämningen bland oss surkart på jobbet! :-)


Niclas har i skrivande stund inte sett detta! Hahaha! Han kommer att se det på måndag!



Och här sitter några av pumorna på mitt jobb för på eftermiddagen bjöd Katarina på lite fika för hon fyller år på söndag! Jag hade mer eller mindre tvingat henne att ta med fika under hot! Hihi
Tack Katarina! Det var så mumsigt!


Kommentarer
Postat av: Emma

skon snubbe, han den dar Solis ;)

GRATTIS KATARINA!!!!! Du ser inte ut att vara en dg over 80 ;) hahah skojja. Puss

2009-06-26 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0