Rinse har tagit hand om mig

Efter otaliga hemmahårfärgningar med olika färger, eftersom jag inte kommer ihåg vilken kulör jag köpte gången innan, såg jag ut som om jag hade målat håret med den där rutiga schackfärgen som de har i tomteverkstan på julafton! Inte snyggt, inte coolt, bara patetiskt. Dags att göra något åt eländet, så jag konsulterade Thomas på Rinse. Han kämpade i över två timmar med att först avfärga mitt hår fläckvis och sen färga om hela håret i en och samma färg (inte rutigt som tidigare).
Och efter Thomas tog en annan söt pojke hand om mig med klippning och föning. Och jag är så nöjd! Det är nog bäst att ni får se ett par bilder på mitt hår, för jag kan ju aldrig få till det lika snyggt själv.





Jag blir alltid nöjd när jag varit på Rinse!  www.rinse.se


Kommentarer
Postat av: Carina N

Snyggt! Jag var också hos frissan i går och färgade :)

2009-06-25 @ 11:36:30
Postat av: emma

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va fin du ar!!

2009-06-25 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0