Sega blöta söndag

Nu är vi hemma alla fyra! Emma & Tessan var barnvakt åt sina söta kusiner Moa & Theo igår när jag och Lasse var på fest! Det hade gått jättebra för dem.
På vägen hem från mosters land handlade vi med oss lite söndags-svull! "Donken-mat" till barnen och smörgåstårta till oss grown-ups! Så nu har vi vräkt i oss och jag tänker inta horisontalläge i soffan. Kanske blir nån film eller nåt! Kan tänka mig att mysa lite med "Hairspray". Den blir man inte direkt sur av! Haha! Surt är det ändå så det räcker! Fy fasiken vad det har regnat den här helgen. Men jag säger som Pippi: -Vi får vara glada som har nåt väder alls!!
Det gäller att hålla humöret uppe! Det kommer man längst med tror jag! I alla fall känns livet lättare då!
Nej, nu drar jag mig till soffan!
I´ll be back tomorrow!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0