Snart helg!

Åh vad skönt att det är fredag i morgon! Ska nog ut och äta o ta ett glas vin med några arbetskompisar! Egentligen skulle vi ha femkamp på Grönan, men det verkar inte som att vädergudarna är med oss riktigt! Men vi kommer nog att få mysigt ändå!
Idag har jag varit effektiv. Har dammsugit, skurat och bäddat rent. Skööönt!  Det är bland det bästa som finns att få gå och lägga sig i nybäddad säng! Eller hur!?
Strax ska jag och Tessan dricka en kopp te innan vi hoppar i säng!


Min fina Tessan!

Jag ska försöka komma i säng i vettig tid, för jag MÅSTE simma i morgon! Har inte gjort det på tre dagar nu! Fy Helena!!!
Men nu säger jag hej då för idag! Gonatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0