Thaimiddag

I kväll blev det middag på vår favorit-thairestaurang. Sista middagen tillsammans hela familjen innan lilla Emsingen sticker till England. I morgon jobbar Lasse natt och på onsdag sticker Emma, så vi fick mysa tillsammans lite extra idag.
Är så mätt så jag håller på att krevera! VARFÖR måste man äta upp ALLT????  Har någon sagt att man måste det??
Lite bilder från kvällen:


En liten skymt av Lasse som inte vill vara med på min blogg och blomsterflickan Emma.


Jag och Tessan


Tjejerna


Så himla god kycklingsoppa till förrätt.


Mums för de vuxna.


Oxfilé med massor av vitlök & peppar.


Alltid vackra orkideér på maten.


De är så fina tycker jag.


Den otrooooligt nyttiga efterrätten, men ack var den hör till.


Vackra, fina Emma! Tänk att du ska åka i från mig i 12 dagar!

Kommentarer
Postat av: Emma

det känns som om jag ska till ett maffia land där de dödar alla som kommer in i landet!!!! HALLÅ JAG SKA BARA TILL ENGLAND!!! XD

2009-06-15 @ 23:03:13
URL: http://elmyn.blogg.se/
Postat av: Tessielicious

USCHUSCH Jag ser ut som en ihpskrynklad apa!

2009-06-16 @ 09:58:06
URL: http://truelooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0