Är på "g" med julklapparna

Japp, idag blev jag, efter en del funderande och luskande, klar med Lasses julklappar. Den ena ilade jag in till stan och köpte efter jobbet.


Affären i fråga hade inte börjat med julpapper ännu, men jag tycker att detta papper är helt OK för en som är totalt ointresserad av estetiskt snygga paket.

Och nästa julklapp har jag beställt på nätet. Himla bra uppfinning det här med internet. Om man vet vad man ska ha och inte behöver klämma och känna innan så spar man en massa tid och svettningar när man slipper ränna på stan.

Tyvärr kan jag inte berätta vad "lille Lars" får, för jag tror att han smygläser min blogg ibland. Hihi!
Gör du det Lasse!!??   :-)

Och Sari! Tack för att du finns!!

Nu måste jag till Statoil och köpa en Marabou chokladkaka till Tessan. Jag lovade att köpa en som hon kan smaska på när hon ska på bio i morgon bitti med klassen, men det glömde Helena.


En Amigo ska det vara.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0