Extract, Pink, rumstömning

Igår skyndade jag mig hem för att direkt gå på Tessans utvecklingssamtal i skolan. Tessan själv var så nervös att hon skrivit sitt testamente på sin blogg. Hihi! Emma skulle precis gå på sin streetdance när hennes kompis Michelle ringde och frågade om E ville följa med på Pink i Globen.



Michelle skulle egentligen gå med hela sin familj, men tyvärr blev mamman sjuk och de hade plötsligt en biljett över.! Emma blev överlycklig och hoppade och skuttade runt i lägenheten. Den enes olycka blir den andres lycka!
T:s utvecklingssamtal gick bra och hon kan behålla sakerna, hon skulle testamentera bort, ett tag till. Jag och Lasse drog in till stan efter skolmötet och kollade på filmen Extract på biograf Skandia. Jag hade fått gratisbiljetter, med fördrink och snacks, av ett företag som sköter pressklippen till Wallmans.



Filmen var helt OK och lite smårolig, men inget att "ringa hem om", som vi brukar säga. Men gratis är gott, som vi också brukar säga! Hehe!!


Idag har vi tömt hela vårt sovrum på grejer. Gissa om det fanns en del damm bakom vissa möbler som aldrig flyttas. Jösses amalia! Vi ska få nytt golv och får samtidigt en fantastisk julstädning i sovrummet.

Mamma & pappa!
Ni kommer att sova så gott hos oss i jul, och garanterat utan astma-anfall. Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0