Snyggingar

Vi har haft jättekul på kontoret i ett par veckor. Det har varit liv och rörelse av sköna, glada, vackra artister som har repat och kämpat inför sin show på Wallmans Dippan i Åre. Och nu drar de iväg. Snyft!! Det blir tomt och öde på HK! Idag blev de fixade till tänderna inför fotografering med ascoola kläder, häftiga frisyrer och sminkning. Shit vad snygga de blev (och de som redan var oförskämt snygga innan). Tur att de inte hade lunch samtidigt som oss vanliga bleka kontorsråttor, för då hade jag tappat självförtroendet totalt. Jag lyckades tigga till mig ett par foton av bildsköna Malick.


Här ser han lite farlig ut.


Bäst att se lite glad ut också, sa han.

Men i morgon kväll ska jag med brudarna på kryssning med Birka Paradise och då kommer säkert några grabbs "supa mig snygg"  också! Hihihi!

Ska försöka ta lite bilder på kryssningen. Jag är tillbaka på bloggen på lördag. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0