Underbar träning

Jag har inte tränat på nästan tre veckor, (bla pga operationen) men idag var det äntligen dags. Och vad är väl bättre än lilla söta Veronicas spinning-styrkapass då!? På hennes pass skrattar vi, svettas så det skvätter, njuter av skön musik (och hon gillar att vrida upp volymen, precis som jag), vi stönar & kvider och blir sååå snygga! (blink blink).
Och nu undrar ni förstås vad gymmet heter som jag går på!? Det heter Hälsoforum Sjöstaden och är stans skönaste gym. Alla som jobbar där är jättegulliga, det är alltid skön stämning och jag trivs som attan där! Önskar bara att jag hade mer tid för min egen träning och kunde gå till gymmet oftare! Men min tid kommer, det är jag säker på.
Men som sagt: -Besök Hälsoforum Sjöstaden och du blir kvar där. Är du däremot en sådan som lägger på nytt smink innan du ska träna och har de nyaste flashigaste träningskläderna, kanske du har hamnat lite fel. På "mitt" gym satsar vi mer på själva träningen är outfiten.

Det var allt för idag! Good Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0