Nelson

I torsdags kväll kom Nelson till oss! Han är en amerikansk cockerspaniel och världens snällaste, goaste voffsing! Jag och Lasse var på Göta Lejon och såg Buddy Holly så tjejerna fick ta emot Nelson. Eftersom jag är med i en stegtävling var det inga problem att hoppa upp fredag morgon och gå en "kisspromenad" med Nelson. 35 minuter var vi ute, jag iklädd långkalsonger, fleecetröja, vinterjacka, mössa osv. Ingen risk att jag skulle frysa. Sen gick Tessan hem på rasten och "kissade" Nelson och sen hann han bli uttvingad ytterligare 4 gånger samma dag.  Lördag eftermiddag åkte han hem igen. Med två tonåringar av kvinnligt kön hemma kan stämningen bli väldigt tråkig ibland, men under dagarna Nelson var här var det bara go stämning! Nelson! Jag saknar dig redan! Kom snart tillbaka!!! 


Världens finaste voffsing.


En frukosttiggare


Lördagsmys i soffan! Oxfilén tinar och väntar i köket. Mums!


Va, ska vi ut och gå igen?? Vi var ju nyss ute i en timme Nelson!!

Nelson! Du spred så mycket kärlek i vår familj! Hoppas att du vill hälsa på oss snart igen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0