Semester+operation

I morse åkte jag pirrig som attan till St.Görans sjukhus för att operera mig! De flesta av er som läser vet nog vad jag skulle operera och egentligen är det ingen hemlighet. Jag har steriliserat mig. Jag fyller snart 45 år (ingen hemlighet heller, hihi) och jag och Lasse har våra underbara döttrar Emma och Therese. Och jag är såååå klar med barn. Själva operationen går egentligen jättesnabbt, men man sövs ner och det är lite bestyr runt det. Men alla var så snälla och gulliga där och tog god hand om mig. Man går inte in "nedervägen" utan genom naveln plus två hål till i magen, så jag frågade doktorn om han kunde fettsuga mig på en gång, när han ändå höll på, men han hade inte uppsatt tid för det, sa han! Attans!!! Hihi! Så jag får väl forsätta leva med "volangerna" på magen som Mia Thörnblom kallar dem.
Jag har tagit bild på mina blodiga plåster på magen, men jag tror jag besparar er det, av hänsyn.











Men som ni ser på bilden så stänger man av äggledarna (svarta prickningen på två ställen) så att spermierna inte kan komma fram, och detta görs genom "titthålsoperation". Detta är inget man rekommenderar till yngre tjejer eftersom det är definitivt.

Så nu vet ni vad jag har gjort idag under min semesterdag. Har ni gjort nåt kul?! ;-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det låter ju som en helfestlig semesterdag.

2009-10-27 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0