Ung & oförstörd

Känner ni igen den här tjejen?? Det är knappt jag gör det själv.


Jag är 6 år och ser ut som om mamma har satt en kastrull på mitt huvud innan hon formade till frisyren med saxen! Hihi! Men rätt söt ändå va! Då visste man inte mycket om framtiden.


Ca 13 år senare är jag fortfarande rätt ovetandes om hur livet skulle te sig! Just då visste jag bara att jag ville bli förskollärare och det blev jag också.

Sen hann jag jobba några år som förskollärare och pga olika omständigheter hittade jag mitt drömjobb på Pripps, där jag blev kvar i tretton år. Pripps och Falcon slogs ihop och blev Carlsberg Sverige och min tjänst flyttades till Falkenberg. Så det blev till att söka nytt jobb och jag hamnade på Wallmans. Nu ska eventuellt Wallmans och 2Entertain slås samman och än en gång är jag ovetandes om min framtid. Den som lever får se....

Tack för ordet!   Kram till er alla





Kommentarer
Postat av: JAn

Du vet väl redan vem som är VD på 2Entertain...

Ulf Mazur, som hette Ulf Johansson och var ansvarig för RSD när bolagen slogs ihop.//JAn

2009-10-12 @ 16:09:06
Postat av: Emma

Du var så söt när du var liten. Och du sur ut som en modell på den där bilden när du var 13<3333 mi madre es guapa :D

2009-10-12 @ 20:48:11
Postat av: Anonym

du var så fruktansvärt söt när du var liten :d

2009-10-13 @ 17:29:23
Postat av: Therese Lindberg

du var så fruktansvärt söt när du var liten :d

2009-10-13 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0