Inställd helg

I morse kom Tessan in till mig i sovrummet och sa att hon var frisk och skulle gå till skolan. Jag sa, -Kryp ner hos mig en stund! Det gjorde hon, och hon var het som en kamin. 39,7 grader!!! -Du går INTE till skolan, sa jag då!
Stackars lilla Tessan blev så ledsen. Ända sen förra torsdagen har hon längtat efter "Elevens val", där hon jobbar med en julklapp till sin farmor. Men är man sjuk så är man.
Men det som är riktigt tråkigt, är att vi inte kan åka till Gunnel&Gunnars land i Hallstavik imorgon. Både de och vi har sett fram emot det. Killarna skulle fiska, vi skulle spela spel, vara ute i naturen, kanske basta, umgås och ha mysigt. Jag hoppas att detta kan bli av en annan gång i stället.
Men så är livet!!!!! Iband suger det, som vi säger. ;-)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad bra att du fick det :D men jag tror inte attt du fick hela :/ för jag kunde bara skicka ett sms av två :P så förlåt om det kanske blev lite otrevligt slut. Men dom kostar i alla fall 399, vilket är ett superkap! och snygga var dom :)

Pusspusspusspuss

2009-09-17 @ 23:23:21
URL: http://elvispojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0