Öl, whiskey, cider och calvados-mässan

I lördags var det dags för att dricka en massa olika öl! Och oj vad ölsorter det finns ! Jag och Lasse hade jättetrevligt med Carin, Niklas, Woffe, Lena och alla andra. I år fanns det ett champagnerum också. Där inne blev det inte billigt kan jag lova, men gott. Efter Nacka Strand blev det taxifärd till Anchor, och där dracks det blåbärsshots. Mums! Här kommer en kavalkad av festbilder.


På väg till tunnelbanan.


Japp, det är mina glasögon. Kan inte läsa utan dem.


Danne, Lena, Woffe & Lasse


Carin, Niklas & Danne


Hanna & Jompa


Massor med ölflaskor ovanför Carlsbergbaren.


Lasse, Helena & Jim


Woffe, minns ej vad han heter, Helena & Danne


Woffe med "Lillebror"


Hanna, Danne och "minns inte vad han heter"


Några sköna typer bara

Tack alla inblandade för en helkul kväll. Och jag hoppas att alla mina tjejer på jobbet hade skitkul på "Ladies Night".




Kommentarer
Postat av: Vera

Jösses! Här är man borta några dagar och du hinner beta av ett halvårs förnöjelser.

Vad gör namn för nåt egentligen efter massa champagne mm. Bagateller...

Åh Golden blev det med. Vad lever jag för liv?



(Mitt förstås och jag har det bra utan party på byn, vi har ju vårt i Spanien...)

2009-09-29 @ 12:03:01
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0