Prippsträff på Tennstopet

Så var det dags igen för en torsdagsträff på Tennstopet med gamla Prippsgänget. Massor med folk och härlig, familjär stämning. Men ingen öl för Helena idag. Jag fick nog i mig tillräckligt igår. Hehe! För mig blev det en "Barman Special" (oxfilétoast med pommes & bea) och en Ramlösa. Vill ju inte vara helt sänkt i morgon när det är fredag och familjen kanske vill ha lite nytta av mig! :-)








Janne U och läckra Amel.

Det är fem år sen jag jobbade på Pripps (eller Carlsberg Sverige) och jag känner i bästa fall hälften av människorna på Prippsträffarna, men det är alltid lika varmt & hjärtligt att träffas. Och ett jäkla kackel!!!

Vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0