Bästa födelsedagen igen

Min födelsedag är snart slut och jag har haft en helt underbar dag. Det känns lite som déjà vu, den här sköna känslan av kärlek och fina vänner jag känner av. Jag tror att jag tjatade om det förra året också, men det kan inte hjälpas, för det är precis så det är.
Jag hade inte räknat med något firande i morse då tjejerna har påsklov och jag skulle sticka till jobbet kl:06.30, men det blev både sång, frukost på sängen och presenter.
På jobbet blev jag firad så det stod härliga till, och fick så mycket blomster att jag riktigt skämdes.


Blomster och presenter i massor från fina vänner på jobbet.


Kristin, you crazy maniac! Det finns inte semlor stora nog för dig!!!

Efter jobbet drog jag till Kajsas fisk och mötte upp Lasse för en mysig middag med ett glas vitt vin.


Jag har nog ätit fisksoppan med aioli på Kajsas Fisk i över 20 år, och den går fortfarande inte av för hackor. Kvaliteten är densamma men priset har inte ökat nämnvärt. Worth trying!


Skål!

Sen gick vi till vårt favoritställe, Drottninggatans Restaurang, och tog ett glas vin och pratade lite.
Hemfärd efter det och hyrde en film.


Anna-Leena!  Jag lyssnade på dig och hyrde den här filmen i stället. Jättekul film!


Vilken skön avslutning på en underbar kväll. Vi har en popcornbunke, bubbelrosé och en kul film.

Vi ses i morgon!










Kommentarer
Postat av: Linis

Kul att du hade en så bra födelsedag!!! Grattis igen :D i efterskott.. :D

2010-04-08 @ 20:11:55
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0