Bubbel invändigt och utvändigt

Långfredagen är en sån där dag som brukar vara lång och tråkig, men icke denna påsken. Jag vaknade pirrig och glad eftersom jag skulle hem till finaste vännerna, "Salli" med familj. Och jag hoppades innerligt att det skulle bli en riktigt låååååång fredag.
Det brukar inte höra till vanligheterna att jag bakar, men denna fredag slängde jag ihop en liten kaka att ta med till Värmdö. Lyckades så småningom att få liv i resten av familjen och sen stack vi iväg.
Det var en härlig vårdag så vi började med en fika utomhus på altanen och njöt av solen. Blev nog sittande ett par timmar där.


Ida vet hur man brer ut sig och njuter av vädret.


En annan soldyrkare.


Och jag ser väl inte helt onöjd ut heller!


Hela glada gänget.






Nu är det dags för bubbel för hela slanten, både "intravenöst" och som balsam på kroppen. Hihi.
Killarna "värmer upp" badet åt oss.

  
Kan man ha det bättre än så här?? Nej knappast!


Skål!

Vi låg i badet tills vi var som stora levande russin och då gick vi tjejer och satte oss i bastun och babblade vidare, medan killarna, som vanligt, förberedde maten. Är man lyxkärring så är man, eller man kan ju få låtsas det i alla fall.  
Efter maten blev det allas vår favorit "Solsidan" och sen lite Buzz-spel. Och vi lyckades faktiskt vara vakna till kl:02.30, så nog blev det en långfredag allt.
Bästa på år och dar!









 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

JAG VANN TVÅ GÅNGER PÅ BUZZ MOT ER VUXNA!! WOHHOHOOO!!

2010-04-07 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0