Powerpuffpinglorna

Idag fick jag besök på jobbet av tre fnissiga och chokladsugna "powerpuffpinglor". De drack choklad och åt mackor så det stod härliga till, och eftersom de ätit och druckit Wallmans Hk ur huset tvingade jag dem att vänta tills jag slutade så att jag fick sällskap till tunnelbanan. Trevligt!
Dessa tre tjejer ska åka en vecka till Spanien i sommar och gissa om det kommer att bli ett jäkla kackel i deras lägenhet. Ojojoj!! 


Bubblan (Emma), Blomman (Linis) och Buttran (Nicko).


Tre coola brudar som kommer att bli "livsfarliga" i Spanien.

Ja herre gud, undrar om man vet vad man ger sig in på när man skickar iväg dem en vecka?! Tur att Linis mamma finns lite i bakgrunden, om än i ett annat hushåll.


Fast jag tror att de kommer att få skitkul tillsammans plus att det är lärorikt också. So, have fun girls!!!



 


Kommentarer
Postat av: Linis

hahah skööna bilder :D det var jätte trevligt på ditt jobb !! Vi kommer att ha det gryyyyyyymt det kan jag lova!! :D

2010-04-14 @ 22:20:49
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0