Konstig räka!!??

Idag har solen skinit så där underbart vårvarmt och mysigt. Tyvärr brukar alltid solskenet vara över lagom till kl:17 när jag ska gå hem från jobbet, MEN INTE IDAG! "Lampan" där uppe lös så fantastiskt och värmde fortfarande så "gött". Vem orkar vara sur och butter i sådant väder? Inte jag i alla fall! (Är i och för sig inte speciellt butter annars heller, hihi).
När jag kom hem satte jag igång med att skala 1,5 kg räkor, för idag skulle vi ha smarriga räkmackor till middag.


Det blev faktiskt ett glas vitt vin till mackan också! Mums!


Men gissa om jag blev förvånad när jag skalade räkorna och stötte på den här "killen". Vad är detta för en sorts räka egentligen! Hihi!

 
Jag hade ju räknat med att alla skulle se ut så här ungefär.

Kvällen fortsatte med Desperate Housewifes, men hör och häpna, 100% familj tittade idag!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, så ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner.








Kommentarer
Postat av: Linis

Fyyy vad äckligt! Ni borde få ett nytt räkpaket tycker jag, har du varit i affären och klagat?? :o

2010-04-14 @ 22:14:26
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0