Härliga helg

Har haft en supermysig och skön helg. Igår hade vi fina vänner på middag och fick umgås med dem en hel kväll. Härligt! Vi babblade, åt middag, spelade kort och skrattade.


Lika som bär!


Här satsas det hej vilt.

Synd bara att timmarna går så fort. Det var knappt att vi ville låta våra gäster gå hem när de var trötta! Hihi!


Idag har vi slappat, haft mina föräldrar på en snabbfika och sen promenerat i det härliga vädret. Lasse höll på att bli galen på mig som blev så lyrisk över den underbara söndagen och skulle fotografera allt möjligt.


En speedad söndagstönt.


Vi mötte Emma som hade varit på lagfotografering.


Ett underbart hav av scilla, tror jag.


Någon som vet vad dessa heter?


Bredvid den här muren hittade jag en massa vitsippor.


Dessa känner jag igen i alla fall.


Tessan! Den här fotade jag bara för din skull.


En kille har precis fått upp en havsöring från Mälaren!!!!!!


Killen kastade efter gös och blev riktigt förvånad när han fick en öring. Men allra roligast var det att se Lasse så chockad. Han sitter och åker en massa mil för att komma till öringsvatten och så finns de nere vid Huvudsta strand.


Bä bä vita lamm... fast svart!


Mamman håller ett vakande öga på sina små telningar.

Det har varit en helt underbar helg och jag har samlat på mig en massa positiv energi och D-vitamin så jag orkar med en ny arbetsvecka.

Nu är jag laddad för morgondagen.







Kommentarer
Postat av: Linis

Haha! Härliga väder! Fina bilder! Älskar att ta kort också haha :D. Blommorna ser ut som små orkideér!! (vet inte hur de stavas)

2010-04-18 @ 22:43:53
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0