Skönhetsbyrån

Usch vilket trist väder det har varit idag, ruggigt och burrigt. Då passade det bra att jag och Katarina skulle på mingelkväll på Skönhetsbyrån och få lite bubbel och smink-och hudvårdsinspiration.


Har jag någonsin tackat nej till ett glas bubbel?! -Nej, skulle inte tro det! Fniss!!


Här får vi lära oss att det är viktigt att ta hand om huden. Katarina lyssnar och lär.


En liten goodiebag och lite annat smått och gott som följde med mig hem.

Jag har aldrig lyckats lära mig att använda foundation, för antingen ser det för kletigt ut eller så ser man bara ännu rynkigare ut. Men jag vill ju ändå hitta någon som passar mig, så att jag kan dölja fula fläckar och blemmor i ansiktet. Och idag tror jag att jag hittade DEN. Jag ska prova den i morgon bitti i skarpt läge och så lovar jag att återkomma och berätta om jag gillade min nya foundation från Ellen Key.

Jag har även hört att det är nyttigt att sova lite om man vill ha en fräsch hud, så jag tänkte prova det nu.

Good night & sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0