Jaws

Tessan har som jag berättat tidigare dragit ut sina "för-mycket-tänder" och idag var det då dags att åka till tandregleringen. Lasse följde med henne, och vi var rätt säkra allihop på att de bara skulle mäta, kolla eller vad de nu gör innan man sätter in rälsen.
Lasse ringde mig och sa, -Det känns som om jag är med i en James Bond-film.
Nu har han blivit helt snurrig, tänkte jag innan det slog mig!
-Va, har du Jaws med dig?!
-Japp, det har jag, sa Lasse.


Hon fick alltså sin tandställning på en gång. Ett par tänder är inte "påkopplade" på rälsen ännu, men förberedda med en fjäder framför, så att de kan åka med på "tåget" lite senare.


Ja fullt så här mycket metall har nog inte Tessan i munnen! Hihi!
Men Jaws får dras med sitt medan Tessan kommer att bli finare och finare.

Sari! Det är nog bäst att du tar med verktygen på vår semester i sommar, ifall Tessans tråd skulle lossna. Du får inget betalt eftersom hon är skolbarn. Hehe! Jag bjuder dig på bubbel i stället!



 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bäst att akta sig för tuggummi, sega karameller samt Läkerol och dylikt.

Har provat själv och det kan lossna delar av tandställningen. Ont kan det göra också ....

2010-04-27 @ 18:32:39
Postat av: sari

Jag packar ner verktygslådan och skruvdragare.

2010-04-27 @ 19:20:07
Postat av: Linis

Haha! Jag ska också få tandställning, det kanske du förstår med mina "fina" tänder. sv: Jadu.. Kärlek är hårt ibland.. :/

2010-04-27 @ 20:23:23
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0