Blender

Yippiih!! Jag äger för första gången i mitt liv en egen blender. Och det var hög tid, för min stavmixer börjar bli ganska trött på att fixa smoothisar åt mig.
Idag jobbade jag min första dag efter semestern, och det blev en skön mjukstart med ytterst få människor i kollektivtrafken och ännu färre människor på jobbet, vilket innebar att jag kunde vara riktigt effektiv och få mycket gjort.
När jag kom hem hade Lasse varit så snäll och hämtat ut ett paket som jag fått en avi om. Och det var ju försås min efterlängtade blender, en fin en, från OBH Nordica.
Jag har under ett antal år svarat på olika marknadsundersökningar och samlat ihop poäng, och innan semestern hade jag så pass mycket poäng att jag kunde välja en köksmaskin, tjohoo!


Fin va! :-)

Det roliga är att jag inte har betalt för min stavmixer heller, eller indirekt har jag ju gjort det förstås, men den fick jag för ihopsamlade poäng under Vivo-tiden.

Nu ska jag nog ta fram lite av mammas blåbär och inviga min nya "kompis".

En skön måndag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0