Tradera, ett ondskefullt gift.

Vad ni gör, så skapa aldrig en profil och börja buda på Tradera!!!! Om ni gör det, kom inte sen och säg att jag inte har varnat er! Man blir beroende!!

Jag och Emma blir alltid osams om MINA hörlurar till mobilen. Jag hatar att behöva be om lov att låna mina egna grejer. Så jag budade helt enkelt på ett par lurar, lite bättre än mina egna, på Tradera och vann. Tjohoo, de kom idag och till det fashionabla priset av 101 kr (kostar vanligtvis ca 300-400 kr) och de är såå bra, med en liten fjärrkontroll och allt. Slutbråkat!

Bara mina!

När jag gick i skolan i min ungdom tyckte jag att det var så himla töntigt med palestinasjalar, men har börjat gilla dem mer och mer, och gissa vad jag hittade på Tradera? Palestinasjal med dödskallar, och ni vet ju att jag är väldigt förtjust i skallarna.


Min!! 

Tessan ville så gärna ha en turkos palestinasjal och den fanns ju självklart på Tradera.


Tessans!

Jag har budat hem Victorias Secret-bodymist, kläder, skor osv, och just nu väntar jag på några coola smycken som jag vann budgivningen på, och billigt förstås!


En av de läckra ringarna som snart hamnar i min brevlåda.

Som sagt, kom ihåg att jag varnade er!!!

Uppstigning ca 5.30 i morrn bitti, fixa snittar, bege mig till säsongens sista bad, och försöka hålla tillbaka tårarna.
Ni som känner mig vet ju hur det kommer att gå, hihi!

Sov gott!





 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack Helena!

Nu är jag också fast i Traderaträsket...

2010-08-25 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0