Undercover Boss

Är jag pinsam eller? men nu har jag suttit och storbölat till Undercover Boss. En VD/chef för ett storföretag jobbar förklädd på "golvnivå" och får insyn i sina anställdas arbete, hur vanliga hårt arbetande människor har det och sköter sitt jobb. Detta program med olika välkända företag har pågått sen i början på juli, men jag har bara sett de senaste två avsnitten, och storbölat båda gångerna. Och det roliga i kråksången är att det var vår nya VD på Wallmans som berättade om programmet.
-Eva, jag är säker på att att du inte kan "praoa" hos mig utan att jag märker vem du är! Hihi!


Senaste undercover-bossen, Michael G. Rubin, på GSI Commerse (E-handelsföretag).

Nu ska jag hjälpa Lasse att packa lite (jag är fiskeänka i helgen), och sen blir det lite te innan sänggåendet.
Och i morgon ska jag på AW efter jobbet med två av mina bästaste tjejer på jobbet, Aga & Katarina.
Det blir lite mat på Engelen och sen måste vi ju kramas lite med finaste Tom på Flyt.

Snart är det fredag och min näst sista vecka i Huvudstabadet är till ända, snyft.

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0