Snittar & former

Idag var det en überstressig dag på jobbet, så jag är så himla trött nu och borde lägga mig snart. Men först måste jag leta bland mina recept och få lite inspiration för vad jag ska bjuda på när vi har simavslutning på fredag. Det behöver inte vara något extravagant, men kanske något annat än en sockerkaka när det är direkt på morgonen. Alla har med sig något, så det blir lite av en knytis. Och den goda "snittklassikern" med tunnbröd, hästkött och pepparrotsvisp är redan upptagen. Suck, jag får fundera lite.

Tidigare ikväll slöade jag framför filmen "Dumpa honom" och det var en skön och lättsmält film.


Alla är så klart jättesnygga i filmen, men Scarlett Johansson är nog ändå den vackraste. Hon är smal och vacker med härliga former, men inte fullt så mager som de andra Hollywoodtjejerna. Hon är helt klart den som ser sundast ut. Me like!!!

Nej nu ska jag fortsätta leta recept och i morgon bitti är det min näst sista simning för den här utomhussäsongen, snyft!

Natti natti



Kommentarer
Postat av: mamma

du e underbar dockan min fortsätt å glädja oss alla som läser din blogg.de är som att få va me litegrann på alla dina äventyr

.kram mamma.

2010-09-05 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0